De kop is eraf - Reisverslag uit Irun, Spanje van Els - WaarBenJij.nu De kop is eraf - Reisverslag uit Irun, Spanje van Els - WaarBenJij.nu

De kop is eraf

Door: Els

Blijf op de hoogte en volg Els

18 Mei 2016 | Spanje, Irun

Vandaag begonnen aan de tocht van Irun naar san Sebastián. De Jaizkebel bedqongen. Onder de indruk van de prachtige natuur.Ruige rotsige kusten, steile paden en eeuwenoude weggetjes. Heerlijk baskisch gegeten, met een pontje over on pasio de san juan. Uiteindelijk met Joke en veel andere vrouwen en 2 mannen in een bijzondere herberg aangekomen. Het is een commune die met ver schillense families de herberg runnen en een bakkerij hebben en een biologisch bedrijf. We zijn allemaal inder de indruk van de passie waarmee deze mensen hun werk doen.

  • 19 Mei 2016 - 06:44

    Andre:

    Wat mooi dat de eerste contacten zijn gelegd. Geniet van deze mooie en bijzondere tocht. De foto's zien we later wel een keer. Liefs Andre en de kids.

    Ps, alles onder controle hier☺

  • 29 Januari 2017 - 13:08

    Anton De Kruijf:

    Dag Els,

    Ik ben je verslag aan het lezen van vorig jaar van jouw camino del norte.
    Zelf vertrek ik 20 maart a.s.
    Ik las van de herberg in San Sebastiaan de commune en biologische produkten.
    Weet jij nog de naam/adres hiervan.
    Lijkt mij leuk om daar te overnachten.
    Ik ga verder met je verslag en wie weet heb ik nog meer vragen voor je.
    Tips altijd welkom.
    Hopend op een reactie van je.
    Vriendelijke groeten,
    Anton de Kruijf

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Els

Dagboek over mijn wandelingen.

Actief sinds 14 Mei 2016
Verslag gelezen: 127
Totaal aantal bezoekers 2128

Voorgaande reizen:

17 Mei 2016 - 27 Juni 2016

Camino del Norte

Landen bezocht: