Nog een nachtje thuis..... - Reisverslag uit Smilde, Nederland van Els - WaarBenJij.nu Nog een nachtje thuis..... - Reisverslag uit Smilde, Nederland van Els - WaarBenJij.nu

Nog een nachtje thuis.....

Door: els

Blijf op de hoogte en volg Els

16 Mei 2016 | Nederland, Smilde

Wat gaat de tijd toch snel. Morgen vlieg ik naar Bilbao om vervolgens met de bus naat Irun te gaan. Daar hoop ik dat er plaats voor mij is in de herberg.
Dit weekend stond in het teken van afscheid nemen, de laatste dingen regelen en André en Jurriën zien finishen bij de Friesefiets Elfstedentocht. Ondertussen zijn we toch wel heel sportief met zijn allen.

Ik hoop met dit weblog wat belevenissen en ervaringen met jullie te delen.
En natuurlijk is het ook leuk om reacties te krijgen.

Hartelijke groet aan jullie allen.
Els

  • 16 Mei 2016 - 23:14

    Jack:

    Els, heel veel succes met deze camino. Ik hoop dat je er net zoveel plezier aan beleefd als die van vorig jaar.

  • 17 Mei 2016 - 05:57

    Auke:

    Veel plezier en succes met je pelgrimstocht.

  • 18 Mei 2016 - 16:54

    Joke:

    Hey Els, de kop is eraf. Toi toi

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Els

Dagboek over mijn wandelingen.

Actief sinds 14 Mei 2016
Verslag gelezen: 143
Totaal aantal bezoekers 2127

Voorgaande reizen:

17 Mei 2016 - 27 Juni 2016

Camino del Norte

Landen bezocht: